Marketingová strategie zpravodajské televize Z1

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie zpravodajské televize Z1

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie zpravodajské televize Z1
Autor: Mišauer, Vladimír
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce je věnovaná marketingové strategii zpravodajské televize Z1. Jde o novou českou komerční stanici, která začala v loňském roce vysílat jako první ze šestice držitelů licence na pozemní digitální vysílání. Teoretická část práce ozřejmuje postavení televizního média na trhu. Vysvětluje specifika mediálního podnikání, popisuje vztah médií k publiku, typy výzkumů a měření publika. Práce také objasňuje základní atributy formulování marketingové strategie. Praktická část je věnována analýze marketingové strategie Z1. Vychází z projektu, kterým se stanice ucházela o digitální licenci a vzápětí zkoumá jeho realizaci. Porovnává situaci na českém zpravodajském televizním trhu a všímá si chování přímého konkurenta Z1 veřejnoprávního zpravodajského kanálu ČT 24. V projektové části pak práce formuluje základní východiska, která by měla vést k řešení současných problémů Z1.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10605
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10618


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mišauer_2009_dp.pdf 2.491Mb PDF Zobrazit/otevřít
mišauer_2009_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mišauer_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet