Úloha projektového manažéra v projekte B'Fashion

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Úloha projektového manažéra v projekte B'Fashion

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Úloha projektového manažéra v projekte B'Fashion
Autor: Füry, Marian
Vedoucí: Šviráková, Eva
Abstrakt: Predkladaná bakalárska práca sa zaoberá porovnaním vedenia projektu B'fashion in Zlín s osobnou účasťou manažéra a bez osobnej účasti. Prvá, teoretická časť je venovaná všeobecnej terminológii projektového riadenia - predovšetkým vybraným kompetenciám projektového manažéra. Vysvetľuje problematiku projektového riadenia a popisuje jednotlivé vybrané kompetencie projektového manažéra. V úvode druhej časti je predstavený predmet Komunikačná agentúra, v rámci ktorej je projekt B'fashion in Zlín realizovaný. Hlavná, praktická časť porovnáva druhý ročník s osobnou účasťou a tretí ročník bez osobnej účasti manažéra na vedení projektu a pozoruje efektívnosť tohto riadenia. V závere je popísaná efektivita riadenia na diaľku v porovnaní s osobným riadením projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10604
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7457


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
füry_2009_bp.pdfZablokované 895.4Kb PDF
füry_2009_vp.doc 82Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
füry_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet