Úloha projektového manažéra v projekte B'Fashion
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Úloha projektového manažéra v projekte B'Fashion |
Autor: |
Füry, Marian
|
Vedoucí: |
Šviráková, Eva
|
Abstrakt:
|
Predkladaná bakalárska práca sa zaoberá porovnaním vedenia projektu B'fashion in Zlín s osobnou účasťou manažéra a bez osobnej účasti. Prvá, teoretická časť je venovaná všeobecnej terminológii projektového riadenia - predovšetkým vybraným kompetenciám projektového manažéra. Vysvetľuje problematiku projektového riadenia a popisuje jednotlivé vybrané kompetencie projektového manažéra. V úvode druhej časti je predstavený predmet Komunikačná agentúra, v rámci ktorej je projekt B'fashion in Zlín realizovaný. Hlavná, praktická časť porovnáva druhý ročník s osobnou účasťou a tretí ročník bez osobnej účasti manažéra na vedení projektu a pozoruje efektívnosť tohto riadenia. V závere je popísaná efektivita riadenia na diaľku v porovnaní s osobným riadením projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10604
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7457
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet