Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o. |
Autor: |
Opařilová, Renáta
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě ORLET služby s.r.o. Cílem je analyzovat současný stav marketingového mixu ve firmě a pokusit se doporučit vhodné návrhy na jeho zdokonalení. Teoretická část se týká teoretických poznatků marketingového mixu a detailní analýzy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, jimiž je produkt, cena, místo a propagace. Praktická část popisuje firmu a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu ve zmíněné společnosti. Tato část zahrnuje také SWOT analýzu, která pomáhá odhalit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy ORLET služby s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10537
|
Datum:
|
2009-05-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
11281
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet