Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci |
Autor: |
Vaňoučková, Petra
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Sponzoring je jedním z významných nástrojů marketingové komunikace v každé firmě. Sponzorství je více než patronát nebo dobrodiní. Může pomáhat ostatním a přitom dosahovat předem definovaných komunikačních záměrů. Jeho cílem je podporovat pozi-tivní vnímání značky a image společnosti. Moje bakalářská práce se zabývá problematikou sponzoringu pojišťovny Kooperativa, je v ní popsán firemní profil, strategie sponzoringu kterou firma využívá ke své marketingové komunikaci a vybraný sponzorský projekt. Pro-střednictvím marketingového výzkumu budou potvrzeny nebo vyvráceny předem stanove-né hypotézy a následně navrženo doporučení ke zlepšení řešeného sponzorského projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10530
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
10700
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet