Komunikace se spotřebitelským segmentem školní děti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace se spotřebitelským segmentem školní děti |
Autor: |
Čeleďová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Úkolem mojí bakalářské práce je zhodnotit vztah dětí na základní škole k reklamě a značkám produktů. V teoretické části se zabývám teorií marketingových komunikací, komunikací jako takové, sociálně psychologickým profilem dětí a jejich vztahu k médiím a propagaci. Obsahem praktické části je hodnocení mého dotazníkového šetření a indivi-duálního rozhovoru dětí ve druhé a třetí třídě základní školy. Na základě výsledků vý-zkumu jiných agentur i na základě mého výzkumu určit správnou komunikaci se spotře-bitelským segmentem školní děti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10524
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
10494
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet