Problematika žáků s vývojovými poruchami učení na druhém stupni ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Problematika žáků s vývojovými poruchami učení na druhém stupni ZŠ |
Autor: |
Valeriánová, Monika
|
Vedoucí: |
Muchová, Jiřina
|
Abstrakt:
|
V dnešní době se prosazuje integrace handicapovaných děti do škol hlavního vzdělávacího proudu. Do běžných základních škol jsou také integrovány děti s vývojovými poruchami uče-ní. Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývojových poruch učení, otázkami inte-grace a je rozčleněna na dvě části. Teoretická část obsahuje základní informace o vývojových poruchách učení, otázky integra-ce, edukace a dalšího profesního uplatnění žáků s vývojovými poruchami učení. Praktická část podává analýzu současného stavu integrace žáků s vývojovými poruchami učení na základních školách ve Zlíně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10499
|
Datum:
|
2009-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
12015
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet