Odměny a tresty jako výchovný prostředek na prvním stupni ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Odměny a tresty jako výchovný prostředek na prvním stupni ZŠ |
Autor: |
Paníčková, Ivana
|
Vedoucí: |
Kašpárková, Svatava
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se dotýkám problému odměny a trestu a řešení neobvyklých situací ve školní třídě. Kurikulární reforma, která posunuje naše školství k vyšší cestě za kvalitním vzděláním, přináší i různé faktory moderní doby. Je proto pochopitelné, že při tak výrazných změnách ve školství dnešní pedagogové nevystačí se stále stejnými metodami a direktivním stylem řízení třídy. Proměnou doby a modernizací v čase se motivace a aktivita dětí vytrácí. K udržení pozornosti a klidu ve třídě se z učitelů stávají dozorci. V dějišti změn, kterými prochází školství, mezi základní pedagogické dovednosti patří nejen řízení třídy, ale i umění odměňování, trestání a hodnocení žáků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10493
|
Datum:
|
2009-05-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11252
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet