Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image |
Autor: |
Šrámková, Karolina
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se věnuji koncepci společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility - dále jen CSR) a jejímu vlivu na firemní image. První, teoretická část bakalářské práce představuje rozdíly mezi podnikatelskými subjekty, které praktikují odpovědné podnikání a těmi, které se k tomuto odpovědnému přístupu nepřipojily. Shrnuji historicky důležité momenty vývoje CSR, včetně evoluce sa-mostatných teoretických přístupů k ní. Popisuji systém fungování CSR v 21. století, důvody a přínosy CSR či systém mě-ření a standardů. Poukazuji na implikace realizace CSR aktivit na firemní image a uvádím nejlepší využití kanálů komunikace veřejně prospěšných projektů. Texty doplňuji výsledky výzkumů realizovaných v roce 2008 v ČR. První část bakalářské práce uzavírám trendy v oblasti CSR pro nadcházející roky, kritikou i obhajobou přístupu a potenciálem CSR do budoucna. Tato část práce je zakon-čena formulováním pracovní hypotézy. Druhá, praktická část mé bakalářské práce představuje společnost GE Money Bank, která byla využita pro výzkum realizovaný v rámci této práce. Informuji o základních úda-jích společnosti a její firemní kultuře. Následně detailně analyzuji CSR aktivity vybrané společnosti. Pokračuji uvedením základních informací ke kvantitativnímu a kvalitativní-mu výzkumu, který následně nabízím spolu s rozborem výsledků realizovaného mezi 102 zákazníky GE Money Bank a 10 jejími manažery. Druhá část pak obsahuje shrnutí závěrů a doporučení pro společnost GE Money Bank s ohledem na zlepšené využívání CSR aktivit k posílení firemní image. Práci uzaví-rám potvrzením pracovní hypotézy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10487
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10693
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet