Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image
Autor: Šrámková, Karolina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: V bakalářské práci se věnuji koncepci společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility - dále jen CSR) a jejímu vlivu na firemní image. První, teoretická část bakalářské práce představuje rozdíly mezi podnikatelskými subjekty, které praktikují odpovědné podnikání a těmi, které se k tomuto odpovědnému přístupu nepřipojily. Shrnuji historicky důležité momenty vývoje CSR, včetně evoluce sa-mostatných teoretických přístupů k ní. Popisuji systém fungování CSR v 21. století, důvody a přínosy CSR či systém mě-ření a standardů. Poukazuji na implikace realizace CSR aktivit na firemní image a uvádím nejlepší využití kanálů komunikace veřejně prospěšných projektů. Texty doplňuji výsledky výzkumů realizovaných v roce 2008 v ČR. První část bakalářské práce uzavírám trendy v oblasti CSR pro nadcházející roky, kritikou i obhajobou přístupu a potenciálem CSR do budoucna. Tato část práce je zakon-čena formulováním pracovní hypotézy. Druhá, praktická část mé bakalářské práce představuje společnost GE Money Bank, která byla využita pro výzkum realizovaný v rámci této práce. Informuji o základních úda-jích společnosti a její firemní kultuře. Následně detailně analyzuji CSR aktivity vybrané společnosti. Pokračuji uvedením základních informací ke kvantitativnímu a kvalitativní-mu výzkumu, který následně nabízím spolu s rozborem výsledků realizovaného mezi 102 zákazníky GE Money Bank a 10 jejími manažery. Druhá část pak obsahuje shrnutí závěrů a doporučení pro společnost GE Money Bank s ohledem na zlepšené využívání CSR aktivit k posílení firemní image. Práci uzaví-rám potvrzením pracovní hypotézy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10487
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10693


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šrámková_2009_bp.pdfZablokované 873.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
šrámková_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šrámková_2009_op.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet