Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu |
Autor: |
Repka, Martin
|
Vedoucí: |
Knebl, Lukáš
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na identifikaci marketingu služeb, marketingového výzkumu a s jeho pomocí na zjištění spokojenosti klientů s produkty a službami. Také vypracuji sémantický diferenciál k zjištění spokojenosti klientů s pobočkou. V praktické části analyzuji konkrétní pobočku Volksbankshopu, s cílem zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost klientů se stávajícími službami a kvalitou pobočky. Získané a zpracované údaje vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám včetně návrhů a doporučení pro zlepšení spokojenosti klientů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10477
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2013
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10433
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet