Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti klientů Volksbankshopu
Autor: Repka, Martin
Vedoucí: Knebl, Lukáš
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na identifikaci marketingu služeb, marketingového výzkumu a s jeho pomocí na zjištění spokojenosti klientů s produkty a službami. Také vypracuji sémantický diferenciál k zjištění spokojenosti klientů s pobočkou. V praktické části analyzuji konkrétní pobočku Volksbankshopu, s cílem zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost klientů se stávajícími službami a kvalitou pobočky. Získané a zpracované údaje vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám včetně návrhů a doporučení pro zlepšení spokojenosti klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10477
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2013
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10433


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
repka_2009_bp.pdfZablokované 910.4Kb PDF
repka_2009_vp.doc 4.959Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
repka_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet