Analýza konkurence HOTELU LÁZNĚ KOSTELEC

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurence HOTELU LÁZNĚ KOSTELEC

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurence HOTELU LÁZNĚ KOSTELEC
Autor: Horáková, Alena
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Práce se zabývá v teoretické části specifiky marketingu služeb a rozborem konkurence, konkrétně konkurenčních sil, konkurenční strategií a konkurenční výhodou. Analytická část se zaměřuje na zkoumání organizace Hotel Lázně Kostelec a její konkurence v odvětví. Analýza organizace se zabývá zvláště portfoliem služeb a identifikací typického zákazníka. U analýzy konkurence jsou nejpodrobněji zkoumání konkurenti v odvětví. Kromě charakte-ristiky jejich činnosti je v práci graficky znázorněna i mapa tržního bojiště a analýza silných a slabých stránek. V projektu jsou identifikovány konkurenční síly, které nejvíce ohrožují existenci zkoumané organizace. Dále je vyvozena konkurenční výhoda konkurentů i organi-zace samotné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1043
Datum: 2006-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2710


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2006_dp.pdfZablokované 1.638Mb PDF
horáková_2006_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horáková_2006_op.doc 75.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet