Analýza konkurence HOTELU LÁZNĚ KOSTELEC
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurence HOTELU LÁZNĚ KOSTELEC |
Autor: |
Horáková, Alena
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá v teoretické části specifiky marketingu služeb a rozborem konkurence, konkrétně konkurenčních sil, konkurenční strategií a konkurenční výhodou. Analytická část se zaměřuje na zkoumání organizace Hotel Lázně Kostelec a její konkurence v odvětví. Analýza organizace se zabývá zvláště portfoliem služeb a identifikací typického zákazníka. U analýzy konkurence jsou nejpodrobněji zkoumání konkurenti v odvětví. Kromě charakte-ristiky jejich činnosti je v práci graficky znázorněna i mapa tržního bojiště a analýza silných a slabých stránek. V projektu jsou identifikovány konkurenční síly, které nejvíce ohrožují existenci zkoumané organizace. Dále je vyvozena konkurenční výhoda konkurentů i organi-zace samotné. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1043
|
Datum:
|
2006-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2710
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet