Budování image společnosti Plastika a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování image společnosti Plastika a.s. |
Author: |
Vrzalová, Monika
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Veřejné mínění je obrazem úrovně komunikace firmy (především v oblasti PR) s veřejností. Tato bakalářská práce analyzuje image společnosti Plastika a.s. v očích regionální veřejnosti metodou výzkumné sondy, která se uskutečnila mezi 200 obyvateli kroměřížského regionu. Sběr dat byl realizován v prvním týdnu v prosinci 2005 prostřednictvím samostatného, anonymního a dobrovolného vyplňování standardizovaného dotazníku rozčleněného do následujících okruhů: společnost jako nejvýznamnější zaměstnavatel regionu, který zaměstnává i ZP občany, ekologické chování firmy, společnost podporující region (podnikové občanství), mediální známost. Výsledky prokázaly důležitost budování pozitivní image u všech cílových skupin, tedy i u regionální veřejnosti a jsou výzvou pro marketingové oddělení společnosti Plastika a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1042
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2693
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account