Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o. využitím nástrojů marketingového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o. využitím nástrojů marketingového mixu |
Autor: |
Klabalová, Silvie
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o Teoretická část je zaměřena na popis marketingových činností a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou firmy (SWOT, konkurence, zákazníci). Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu. V projektové části se snažím poskytnou návrhy a doporučení zvláště v oblasti marketingové komunikace. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1026
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3886
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet