Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace
Autor: Doležel, Michal
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: V diplomové práci se zaměřuji na fenomén a mechanismy virálního marketingu, jeho etické problematiku a využití v segmentu neziskových organizací. V analytické části se zabývám online virálním marketingem v kontextu celé problematiky firemní komunikace a popsáním teoretických principů fungování virálního šíření. Praktická část obsahuje popis potřebných online nástrojů a data z kvalitativního výzkumu. V projektové části pak na základě analýzy a výzkumu stanovuji obecná pravidla pro využití virálního marketingu neziskovými organizacemi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10255
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10596


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
doležel_2009_dp.pdfZablokované 875.0Kb PDF
doležel_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
doležel_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet