Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s.r.o. se zaměřením na vozy Subaru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s.r.o. se zaměřením na vozy Subaru |
Autor: |
Kuhajdová, Dominika
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cieľom tejto práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov firmy Mikona, s.r.o. prostredníctvom telefonického dotazníkového šetrenia a navrhnúť doporučenia vedúce k vyššej spokojnosti zákazníkov. V teoretickej časti som spracovala poznatky týkajúce sa spokojnosti zákazníkov. Čerpala som zo zdrojov odbornej literatúry, ktoré sa zaoberajú spokojnosťou zákazníka a procesom marketingového výskumu. V praktickej časti som zistila na základe telefonického dotazní-kového šetrenia spokojnosť zákazníkov spoločnosti Mikona, s.r.o. Výsledky som analyzo-vala a znázornila pomocou grafov a tabuliek. Na záver mojej bakalárskej práce navrhujem doporučenia vedúce k vyššej spokojnosti zá-kazníkov firmy Mikona, s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10224
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11511
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet