Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.
Autor: Skopový, Michal
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace e-shopu společnosti Sukiennik International, s.r.o. Teoretická část je tvořena základními informacemi o marketingu, formách reklamy, typech obchodů a obchodních modelech na Internetu. Analytická část práce sleduje současný stav marketingové komunikace. Pomocí SWET a CUBESTAT analýz zjišťuje nedostatky elektronické prezentace verze 1.0. Z tohoto šetření byly zjištěny nedostatky, které sloužily jako základ pro projekt vytvoření marketingové komunikace e-shopu společnosti. Byla provedena riziková, finanční a časová analýza projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10166
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11552


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skopový_2009_dp.pdfZablokované 1.476Mb PDF Zobrazit/otevřít
skopový_2009_vp.doc 187Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
skopový_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet