Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o. |
Autor: |
Skopový, Michal
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace e-shopu společnosti Sukiennik International, s.r.o. Teoretická část je tvořena základními informacemi o marketingu, formách reklamy, typech obchodů a obchodních modelech na Internetu. Analytická část práce sleduje současný stav marketingové komunikace. Pomocí SWET a CUBESTAT analýz zjišťuje nedostatky elektronické prezentace verze 1.0. Z tohoto šetření byly zjištěny nedostatky, které sloužily jako základ pro projekt vytvoření marketingové komunikace e-shopu společnosti. Byla provedena riziková, finanční a časová analýza projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10166
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11552
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet