Motiv koně v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Motiv koně v reklamě |
Autor: |
Velísková, Vendula
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zpracovaná na téma "Motiv koně v reklamě". Hlavním důvodem této práce je vytvořením podkladu pro zatím nepopsané téma na území ČR. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a také obecné a základní poznatky z oblasti sémiotiky. Praktická část analyzuje vybrané reklamní sdělení, která obsahují motiv koně. Vlastní analýza vybraných reklam se zaměřuje na rozkódování sémiotického sdělení obsaženého v analyzovaném díle. V závěru práce jsou navrženy doporučení pro využití tohoto symbolu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10141
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10538
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet