Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o. |
Autor: |
Urbanová, Alena
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažila vypracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné literatury, zabývající se spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu. V praktické části jsem zpracovala údaje získané průzkumem spokojenosti odběratelů firmy SORIN s.r.o. Rozebrala jsem 16 faktorů spokojenosti uvedených v dotazníku. Celou práci uzavírám doporučeními, které navrhuji firmě k dosažení vyšší spokojenosti jejích odběratelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1012
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3165
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet