Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.
Autor: Urbanová, Alena
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažila vypracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné literatury, zabývající se spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu. V praktické části jsem zpracovala údaje získané průzkumem spokojenosti odběratelů firmy SORIN s.r.o. Rozebrala jsem 16 faktorů spokojenosti uvedených v dotazníku. Celou práci uzavírám doporučeními, které navrhuji firmě k dosažení vyšší spokojenosti jejích odběratelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1012
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3165


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
urbanová_2006_bp.pdfZablokované 2.374Mb PDF
urbanová_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
urbanová_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet