Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese |
Autor: |
Melicharová, Eva
|
Vedoucí: |
Hampl, Josef
|
Abstrakt:
|
Účelem této bakalářské práce je vytvoření optimální marketingové strategie pro závod Obaly společnosti ZÁLESÍ, a.s. v období ekonomické recese. Teoretická část je věnována vymezením základních teoretických pojmů z oblasti marketingové strategie. V návaznosti na teoretickou část je zpracována část analytická obsahující potřebné analýzy pro stanovení dílčích cílů, které jsou základem pro vypracování jednotlivých strategických scénářů. V závěrečné části jsou shrnuty dosažené výsledky za první třetinu roku |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10120
|
Datum:
|
2009-04-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13053
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet