Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci. |
| Autor: |
Zezulka, Richard
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití marketingové komunikace v minipivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na teoretic-kou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketin-gové komunikace a identifikovány a utříděny nové trendy v tomto oboru. Praktická část analyzuje současnou situaci na trhu piva v České republice, představuje pivovar Bon a jeho tržní pozici a analyzuje marketingovou komunikaci pivovaru skrze celý marketingový mix. Z poznatků teoretické a analytické části pak vychází závěrečná část práce, která představu-je projekt komunikační kampaně s cílem zvýšit odbyt pivovaru. Navržený projekt je na závěr podroben nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10103
|
|
Datum:
|
2009-08-21 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
12449
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet