Marketingové komunikace vybraných divadel
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace vybraných divadel |
Autor: |
Stojarová, Věra
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce analyzuje a srovnává současné marketingové komunikace Městského divadla Zlín a Slováckého divadla. Cílem práce je zjištění, zda tyto instituce dostatečně a efektivně využívají potenciál marketingových komunikací. Součástí práce je grafické zpracování analýzy tiskových výstupů v regionálních dennících. V závěru práce je představen stručný nástin možností změn v marketingových komunikací obou divadel. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10100
|
Datum:
|
2009-05-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10688
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet