Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců |
| Autor: |
Tomšů, Marek
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru maloobchodu. Definuje maloobchodní mix, specifika a marketingové nástroje maloobchodu využité k oslovení cílových zákazníků. Sleduje faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - firmy Marek Tomšů, Pálinka.cz. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejíž produktová nabídka je určena specializovaným maloobchodům s vínem a alkoholickými nápoji. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k získávání klientů a jak firma pečuje o stálé zákazníky v situaci vysoce konkurenčního prostředí trhu. Návrhová část vychází z výsledků analýzy a zpracovává efektivnější strategii firmy. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10044
|
|
Datum:
|
2009-04-27 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
10637
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet