Percipio Fashion show
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Percipio Fashion show |
| Autor: |
Frýbortová, Šárka
|
| Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu charitativního projektu Percipio Fashion show. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti neziskového sektoru a na specifika projektového řízení. Praktická část analyzuje projekt Percipio Fashion show z hlediska jeho současného stavu, předpokladů úspěchu a vše dává do konfron-tace s realizací projektu. Součástí práce je dotazníkové šetření, jehož výsledky se zaměřují na budoucí zlepšení vedení projektu a realizace dalších show. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10043
|
|
Datum:
|
2009-05-11 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10503
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet