Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slovák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kubáčková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T01:16:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T01:16:33Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9966
|
|
dc.description.abstract |
V Bakalářské práci se zabývám problematikou marketingové komunikace a její složkami, pomocí kterých bych chtěla dosáhnout zlepšení nejen komunikace s klienty, ale i konkurenčního postavení na trhu. Výstupem pro praktickou část je zpracování SWOT analýzy, kde bych chtěla zjistit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby MěDK Elektra. Dále provedu analýzu současných komunikačních aktivit MěDK Elektra a její zhodnocení a v neposlední řadě vypracuji komunikační plán., který bude vycházet ze zpracované SWOT analýzy. V komunikačním plánu bych chtěla navrhnout nové komunikační aktivity této společnosti. V závěru navrhnu doporučení na zlepšení současné situace. |
cs |
dc.format |
93 s., 8 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
8557340 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
kongresová turistika
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
tourists congress
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication Městský kulturní dům Elektra Luhačovice dealing with congress tourists |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2009-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's work dealing with problems of marketing communication and its parts, by which means, I would like to want achieving improvement of not only communication with clients but also improvement of competitive position in the market. The SWOT analysis is resource for practical part where I would like to found out strengths and weakness, opportunities and threats of the company. In the last part of this Bachelor's work I would like to work out a communication plan where I would like create now effectual communication activities of the company and subsequently creating recommendation. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10379
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account