Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slovák, Pavel
dc.contributor.author Kubáčková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:16:33Z
dc.date.available 2010-07-18T01:16:33Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9966
dc.description.abstract V Bakalářské práci se zabývám problematikou marketingové komunikace a její složkami, pomocí kterých bych chtěla dosáhnout zlepšení nejen komunikace s klienty, ale i konkurenčního postavení na trhu. Výstupem pro praktickou část je zpracování SWOT analýzy, kde bych chtěla zjistit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby MěDK Elektra. Dále provedu analýzu současných komunikačních aktivit MěDK Elektra a její zhodnocení a v neposlední řadě vypracuji komunikační plán., který bude vycházet ze zpracované SWOT analýzy. V komunikačním plánu bych chtěla navrhnout nové komunikační aktivity této společnosti. V závěru navrhnu doporučení na zlepšení současné situace. cs
dc.format 93 s., 8 s. příloh. cs
dc.format.extent 8557340 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject kongresová turistika cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject communication plan en
dc.subject tourists congress en
dc.title Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku cs
dc.title.alternative Marketing communication Městský kulturní dům Elektra Luhačovice dealing with congress tourists en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2009-01-13
dc.description.abstract-translated This Bachelor's work dealing with problems of marketing communication and its parts, by which means, I would like to want achieving improvement of not only communication with clients but also improvement of competitive position in the market. The SWOT analysis is resource for practical part where I would like to found out strengths and weakness, opportunities and threats of the company. In the last part of this Bachelor's work I would like to work out a communication plan where I would like create now effectual communication activities of the company and subsequently creating recommendation. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10379
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kubáčková_2009_bp.pdfBlocked 8.160Mb PDF View/Open
kubáčková_2009_vp.doc 43Kb Microsoft Word View/Open
kubáčková_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account