Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Musil, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:13:13Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:24Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9960
dc.description.abstract Tato práce popisuje okolnosti, kterých jsem byl přímým účastníkem v letech 2005 až 2008. Popisuje integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1, vývoj programového schématu rádia a vývoj poslechovosti v uvedených letech. Zkoumá, jakým způsobem se tyto aktivity a vývoj projevily na obchodních výsledcích rádia. Na základě těchto analýz se pokouší najít východiska a doporučení dalších kroků do budoucnosti. cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 1189748 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
dc.subject Klíčová slova: integrované komunikační aktivity cs
dc.subject programové schéma cs
dc.subject poslechovost cs
dc.subject ob-chodní výsledky cs
dc.subject Keywords: integrated communication activities en
dc.subject programm scheme en
dc.subject listening en
dc.subject business results en
dc.title Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008 cs
dc.title.alternative Integrated communication activities of radio Frekvence 1 and their effects on business results in years 2005-2008 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bohuš, Petr
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis describes a situation, which I was a party to in years 2005-2008. It describes integrated communication activities of Radio Frekvence 1, a programm scheme evolution and listening evolution in these years. Thesis analyzes effects of these activities and evolution on radio business results. Based on these analysis it tries to find ways out and a introduction for other future approachs. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10678
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
musil_2009_bp.pdfBlocked 1.134Mb PDF View/Open
musil_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
musil_2009_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account