dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Musil, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T01:13:13Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9960
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce popisuje okolnosti, kterých jsem byl přímým účastníkem v letech 2005 až 2008. Popisuje integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1, vývoj programového schématu rádia a vývoj poslechovosti v uvedených letech. Zkoumá, jakým způsobem se tyto aktivity a vývoj projevily na obchodních výsledcích rádia. Na základě těchto analýz se pokouší najít východiska a doporučení dalších kroků do budoucnosti. |
cs |
dc.format |
66 |
cs |
dc.format.extent |
1189748 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016 |
|
dc.subject |
Klíčová slova: integrované komunikační aktivity
|
cs |
dc.subject |
programové schéma
|
cs |
dc.subject |
poslechovost
|
cs |
dc.subject |
ob-chodní výsledky
|
cs |
dc.subject |
Keywords: integrated communication activities
|
en |
dc.subject |
programm scheme
|
en |
dc.subject |
listening
|
en |
dc.subject |
business results
|
en |
dc.title |
Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008 |
cs |
dc.title.alternative |
Integrated communication activities of radio Frekvence 1 and their effects on business results in years 2005-2008 |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bohuš, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis describes a situation, which I was a party to in years 2005-2008. It describes integrated communication activities of Radio Frekvence 1, a programm scheme evolution and listening evolution in these years. Thesis analyzes effects of these activities and evolution on radio business results. Based on these analysis it tries to find ways out and a introduction for other future approachs. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10678
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|