dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Tulachová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T00:34:14Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:02Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9896
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komunikací s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené. Zaměřuje se na matky s dětmi do věku 3 let z pohledu nabídky služeb zaměřených na vol-nočasové aktivity. Cílem práce je zjistit, jaká média a způsoby komunikace tato skupina upřednostňuje a odkud čerpá informace při výběru služby pro děti. Dále se snaží odpovědět na otázky, jak ovlivňují životní styl a příjem rodiny využívání těchto služeb. Součástí ana-lýzy je i zjišťování, zda organizace v oblasti služeb využívají dostatečným způsobem ná-strojů marketingových komunikací. Na základě zjištěných údajů je v projektové části navr-žen plán integrované marketingové komunikace firmy Baby club Kenny, která poskytuje programy plavání a cvičení rodičů s dětmi. |
cs |
dc.format |
89 s., 7 s. |
cs |
dc.format.extent |
3205655 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011 |
|
dc.subject |
Babyboom
|
cs |
dc.subject |
matky na mateřské a rodičovské dovolené
|
cs |
dc.subject |
porodnost
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
životní styl
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
leták
|
cs |
dc.subject |
Baby boom
|
en |
dc.subject |
mothers on maternity leave
|
en |
dc.subject |
natality
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
lifestyle
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
leaflet
|
en |
dc.title |
Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matky na mateřské dovolené |
cs |
dc.title.alternative |
Actual Babyboom in marketing communication - communication with the target group of mothers on maternity leave. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Diploma thesis addresses the communication with a target group of mothers on ma-ternity leave. Is focusing on mothers with children up to 3 years old from the view of ser-vices for leisure activities. The aim of the thesis is identify which media, what kind of communication this group prefer and how these services influent thein lifestyle and house-hold income. Part of the analysis is also findings how companies that provide services work with marketing communication tools. Based on the key findings is proposed a project of integrated marketing communication plan for company called Baby club Kenny. This company is specialized for swimming and exercises for parents with children. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10638
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|