dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Růžičková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T00:23:51Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9871
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je zpracování Projektu zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o. Cílem je získat teoretické poznatky o systému řízení vztahu se zákazníky, analyzovat současný stav ve společnosti a navrhnout konkrétní projekt. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část praktická se dále dělí na část analytickou a projektovou. Analytická část se zabývá vnějšími a vnitřními podmínkami, které společnost ovlivňují. V projektové části je navržen konkrétní způsob zvýšení zákaznického servisu exportního oddělení. Na závěr je projekt podroben rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
78 s. |
cs |
dc.format.extent |
3358416 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
Řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
Customer relationship management
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.title |
Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Increasing the Care of Foreign Customers in the Company INGE OPAVA, ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šarman, Luděk |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma work is to elaborate The Project of Increasing the care of Foreign Customers in the Company INGE OPAVA, ltd. The aim is to get a theoretical information about the system of customer relationship management, to analyse the contemporary condition in society and to propose definite project. The diploma work is divided into a theoretical part and a practical part. The practical part is divided into an analytical part and a part about project. The analytical part concerns on external and internal condition, those affect the society. There is a proposition of concrete method of increasing customer service of export division in the project part. At the end the project is submitted to risk and charge analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12421
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|