Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Růžičková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:23:51Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9871
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je zpracování Projektu zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o. Cílem je získat teoretické poznatky o systému řízení vztahu se zákazníky, analyzovat současný stav ve společnosti a navrhnout konkrétní projekt. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část praktická se dále dělí na část analytickou a projektovou. Analytická část se zabývá vnějšími a vnitřními podmínkami, které společnost ovlivňují. V projektové části je navržen konkrétní způsob zvýšení zákaznického servisu exportního oddělení. Na závěr je projekt podroben rizikové a nákladové analýze. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 3358416 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject Řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject CRM cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject Customer relationship management en
dc.subject consumer en
dc.subject CRM en
dc.subject segmentation en
dc.title Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative The Project of Increasing the Care of Foreign Customers in the Company INGE OPAVA, ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šarman, Luděk
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma work is to elaborate The Project of Increasing the care of Foreign Customers in the Company INGE OPAVA, ltd. The aim is to get a theoretical information about the system of customer relationship management, to analyse the contemporary condition in society and to propose definite project. The diploma work is divided into a theoretical part and a practical part. The practical part is divided into an analytical part and a part about project. The analytical part concerns on external and internal condition, those affect the society. There is a proposition of concrete method of increasing customer service of export division in the project part. At the end the project is submitted to risk and charge analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12421
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
růžičková_2009_dp.pdfBlocked 3.202Mb PDF View/Open
růžičková_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
růžičková_2009_op.pdf 174.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account