Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize

Show simple item record

dc.contributor.advisor Berka, Lubomír
dc.contributor.author Bém, Ladislav
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:09:33Z
dc.date.available 2010-07-18T00:09:33Z
dc.date.issued 2009-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9831
dc.description.abstract Tato bakalářská práce s názvem Change of consumer habits over the economic recession (Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize) popisuje v teoretické části jednotlivé fáze a průběh ekonomického cyklu, kde se převážně orientuje na finanční krize a recese. V praktické části dále pokračuje charakteristikou mezinárodní společností zabývající se výzkumem trhu TNS a analýzou britského maloobchodního trhu. Tato část se také snaží zjistit změny chování spotřebitelů, jejich dopady na daný trh a navrhuje řešení pro některé slabé stránky 4 největších maloobchodních řetězců. cs
dc.format 50 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 527112 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ekonomický cyklus cs
dc.subject recese cs
dc.subject finanční krize cs
dc.subject maloobchodní řetěze cs
dc.subject potravinářský trh cs
dc.subject business cycle en
dc.subject recession en
dc.subject financial crisis en
dc.subject retailers en
dc.subject grocery market en
dc.title Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize cs
dc.title.alternative Change of consumer habits over the economic recession en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis called Change of consumer habits over the economic recession describes each period and process of the business cycle mostly financial crises and recessions in the theo-retical part. In the practical part it carries on with characteristics of the international market research company TNS and British Grocery market analysis. This part also tries to find out changes of consumer habits, the impacts on the market and suggests solutions for some of the big four retailers' weaknesses. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13079
dc.date.assigned 2009-02-24
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bém_2009_bp.pdf 514.7Kb PDF View/Open
bém_2009_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open
bém_2009_op.zip 16.76Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account