Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Berka, Lubomír
|
|
dc.contributor.author |
Bém, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T00:09:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T00:09:33Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9831
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce s názvem Change of consumer habits over the economic recession (Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize) popisuje v teoretické části jednotlivé fáze a průběh ekonomického cyklu, kde se převážně orientuje na finanční krize a recese. V praktické části dále pokračuje charakteristikou mezinárodní společností zabývající se výzkumem trhu TNS a analýzou britského maloobchodního trhu. Tato část se také snaží zjistit změny chování spotřebitelů, jejich dopady na daný trh a navrhuje řešení pro některé slabé stránky 4 největších maloobchodních řetězců. |
cs |
dc.format |
50 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
527112 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ekonomický cyklus
|
cs |
dc.subject |
recese
|
cs |
dc.subject |
finanční krize
|
cs |
dc.subject |
maloobchodní řetěze
|
cs |
dc.subject |
potravinářský trh
|
cs |
dc.subject |
business cycle
|
en |
dc.subject |
recession
|
en |
dc.subject |
financial crisis
|
en |
dc.subject |
retailers
|
en |
dc.subject |
grocery market
|
en |
dc.title |
Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize |
cs |
dc.title.alternative |
Change of consumer habits over the economic recession |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis called Change of consumer habits over the economic recession describes each period and process of the business cycle mostly financial crises and recessions in the theo-retical part. In the practical part it carries on with characteristics of the international market research company TNS and British Grocery market analysis. This part also tries to find out changes of consumer habits, the impacts on the market and suggests solutions for some of the big four retailers' weaknesses. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13079
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-24 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account