dc.contributor.advisor |
Benda, Ivo
|
|
dc.contributor.author |
Straková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T23:56:41Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9808
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnosti Fatra, a.s. na český trh. V teoretické části práce jsou zpracovány literární poznatky zaměřující se na průmyslový trh a marketingový mix. V druhé části práce představuji společnost, provádím průzkum trhu konkurence a konkurenčních výrobků, sestavuji Porterův model, portfolio analýzu GE a závěrem sumarizuji silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení podniku. Poslední část práce obsahuje vytvoření projektu a jeho podrobení časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
104 s., 10 s. obr. priloh. |
cs |
dc.format.extent |
1318031 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
prvky marketingového mixu
|
cs |
dc.subject |
termoplastické polyolefiny
|
cs |
dc.subject |
Porter model konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
portfolio analýza GE
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
elements of marketing mix
|
en |
dc.subject |
thermoplastic polyolefin
|
en |
dc.subject |
Porter's model of competitive powers
|
en |
dc.subject |
GE portfolio analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
time analysis
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing mix project for the implementation of a new product of FATRA, a.s. company onto the Czech market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Voloch, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma thesis is to analyze a marketing mix for launching a new product of Fatra a.s. to the Czech market. In the theoretical part the findings concerning market of industrial goods and marketing mix are outlined both in relevance to the subject of the thesis. In the second part I introduce the company Fatra a.s., define and analyze the competition and competing products, create Porter's model, GE portfolio analysis and concludently I summarize company's strength and weaknesses, opportunities and threats. The final part of the thesis is the project and its time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11557
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|