dc.contributor.advisor |
Poledňová, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Kalabza, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T23:55:37Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T23:55:37Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9804
|
|
dc.description.abstract |
Kalabza, Pavel. Determinanty sociometrické pozice žáka ve školní třídě. Bakalářská práce. Brno: Institut mezioborových studií, 2009, 52 s. Cílem této bakalářské práce bylo charakterizovat pojem "sociometrická pozice žáka" a určit její determinanty. Dále jsem se zabýval sociální skupinou, jejími druhy, strukturou a dynamikou. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
360570 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální
|
cs |
dc.subject |
sociometrický
|
cs |
dc.subject |
skupina
|
cs |
dc.subject |
jedinec
|
cs |
dc.subject |
role
|
cs |
dc.subject |
pozice
|
cs |
dc.subject |
struktura
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
vliv
|
cs |
dc.subject |
obliba
|
cs |
dc.subject |
dispozice
|
cs |
dc.subject |
školní třída
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
social
|
en |
dc.subject |
sociometrical
|
en |
dc.subject |
group
|
en |
dc.subject |
individua
|
en |
dc.subject |
role
|
en |
dc.subject |
position
|
en |
dc.subject |
competency
|
en |
dc.subject |
influence
|
en |
dc.subject |
popularity
|
en |
dc.subject |
inklination
|
en |
dc.subject |
classroom
|
en |
dc.subject |
trachet
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.title |
Determinanty sociometrické pozice žáka ve školní třídě |
cs |
dc.title.alternative |
The determinants of the sociometrical position of a student in the classroom |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doňková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2009-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
Kalabza, Pavel. The Determinants of the sociometrical positiron of a student in the classroom. Bachelor's dissertation. Brno: Inter-degree course institut, 2009, 52 s. The major goal of my dissertation is to devone a term ?sociometrical position of a student? and to state is determinant's. I also delt with a social group, its type, structure and dynamism. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015894
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
sociální role
|
cs |
local.subject |
žáci
|
cs |
local.subject |
social role
|
en |
local.subject |
learners
|
en |