Analýza konkurenceschopnosti firmy Finnforest CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti firmy Finnforest CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skořepová, Anna
dc.contributor.author Dobeš, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-17T23:45:53Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9785
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy FINNFOREST CZ s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, kde je přiblížena problematika konku-renceschopnosti pomocí poznatků získaných z odborné literatury. Ve druhé, praktické části, jsou shromážděny informace charakterizující odvětví firmy a informace mapující současné postavení firmy na trhu. Tyto informace jsou dále využity pro analýzu konkurenceschopnosti firmy. V závěru práce jsou navržena opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti organizace. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 1626915 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject analýza marketingového mixu cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject competitivness en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject analysis of marketing mix en
dc.subject competition en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti firmy Finnforest CZ, s.r.o. cs
dc.title.alternative The Analysis of Competition of Firm Finnforest CZ en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2009-01-12
dc.date.vskp-available 2038-12-12
dc.description.abstract-translated The topic of Bachelor work is analysis of competitivness of firm FINNFOREST CZ s.r.o. The work is devided into two parts. First on is teoretic, where is zoomed problems of competitivness assist in pieces of knowledge gained from professional literature. In second, practic part, there are gathered information incident a sector of firm and information mapping current standing of the firm in the market. These information are also utilized for the analysis of competitivness of firm. At the end of the work are made a proposals to enhance competitivness of the firm. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10370
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
dobeš_2009_bp.pdfBlocked 1.551Mb PDF View/Open
dobeš_2009_vp.pdf 236.6Kb PDF View/Open
dobeš_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account