dc.contributor.advisor |
Skořepová, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Dobeš, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T23:45:53Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9785
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy FINNFOREST CZ s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, kde je přiblížena problematika konku-renceschopnosti pomocí poznatků získaných z odborné literatury. Ve druhé, praktické části, jsou shromážděny informace charakterizující odvětví firmy a informace mapující současné postavení firmy na trhu. Tyto informace jsou dále využity pro analýzu konkurenceschopnosti firmy. V závěru práce jsou navržena opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti organizace. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
1626915 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038 |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza marketingového mixu
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
competitivness
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
analysis of marketing mix
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti firmy Finnforest CZ, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis of Competition of Firm Finnforest CZ |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2009-01-12 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-12-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of Bachelor work is analysis of competitivness of firm FINNFOREST CZ s.r.o. The work is devided into two parts. First on is teoretic, where is zoomed problems of competitivness assist in pieces of knowledge gained from professional literature. In second, practic part, there are gathered information incident a sector of firm and information mapping current standing of the firm in the market. These information are also utilized for the analysis of competitivness of firm. At the end of the work are made a proposals to enhance competitivness of the firm. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10370
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
C |
|