Zlepšení konkurenčního postavení firmy X pomocí prostředků ze strukturálních fondů EU

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zlepšení konkurenčního postavení firmy X pomocí prostředků ze strukturálních fondů EU

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Schönwälderová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T23:40:56Z
dc.date.available 2010-07-17T23:40:56Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9774
dc.description.abstract Diplomová práce řeší možnosti zvýšení konkurenceschopnosti firmy, působící v sektoru malého a středního podnikání, prostřednictvím programů podpory podnikání. V teoretické části jsou vymezeny pojmy podnikání, malé a střední podniky, jejich význam pro tržní ekonomiku, marketingové řízení a konkurenceschopnost malých a středních firem. V druhé analytické části diplomové práce je provedena analýza současného stavu firmy X a analýza možností podpory malých a středních podniků z prostředků EU. V poslední části je na základě posouzení analýz zpracován projekt zvýšení konkurenčního postavení firmy X získáním dotace z regionální operačního programu NUTS II Moravskoslezsko. cs
dc.format 116 s., 9 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2312864 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject malé a střední podniky cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject analýza firmy cs
dc.subject podpora malého a středního podnikání cs
dc.subject získání dotace cs
dc.subject small and medium-size enterprises en
dc.subject competitiveness en
dc.subject analyse of company en
dc.subject programs support en
dc.subject obtain a grant en
dc.title Zlepšení konkurenčního postavení firmy X pomocí prostředků ze strukturálních fondů EU cs
dc.title.alternative Increases in competitive position of the company X usage endowment programmes of EU en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vatral, Jiří
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated The thesis try to find a solution to increases competitiveness of company X, which effects on business share of small and medium sized enterprises. In the theoretical part, notions of business, small and medium sized enterprises and their importance in aggregate economics, marketing and competitiveness are specified. In the second part of the thesis, analyse of actual situation of the company X and analyse of business support possibilities were made. In the last - project part, there is plan to increase of the competitive position of the company X with obtaining a grant from "Regionální rada soudružnosti Moravskoslezsko" was projected. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12426
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
schönwälderová_2009_dp.pdfBlocked 2.205Mb PDF View/Open
schönwälderová_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
schönwälderová_2009_op.doc 2.200Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account