dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Schönwälderová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T23:40:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T23:40:56Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9774
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce řeší možnosti zvýšení konkurenceschopnosti firmy, působící v sektoru malého a středního podnikání, prostřednictvím programů podpory podnikání. V teoretické části jsou vymezeny pojmy podnikání, malé a střední podniky, jejich význam pro tržní ekonomiku, marketingové řízení a konkurenceschopnost malých a středních firem. V druhé analytické části diplomové práce je provedena analýza současného stavu firmy X a analýza možností podpory malých a středních podniků z prostředků EU. V poslední části je na základě posouzení analýz zpracován projekt zvýšení konkurenčního postavení firmy X získáním dotace z regionální operačního programu NUTS II Moravskoslezsko. |
cs |
dc.format |
116 s., 9 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2312864 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
malé a střední podniky
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
analýza firmy
|
cs |
dc.subject |
podpora malého a středního podnikání
|
cs |
dc.subject |
získání dotace
|
cs |
dc.subject |
small and medium-size enterprises
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
analyse of company
|
en |
dc.subject |
programs support
|
en |
dc.subject |
obtain a grant
|
en |
dc.title |
Zlepšení konkurenčního postavení firmy X pomocí prostředků ze strukturálních fondů EU |
cs |
dc.title.alternative |
Increases in competitive position of the company X usage endowment programmes of EU |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vatral, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis try to find a solution to increases competitiveness of company X, which effects on business share of small and medium sized enterprises. In the theoretical part, notions of business, small and medium sized enterprises and their importance in aggregate economics, marketing and competitiveness are specified. In the second part of the thesis, analyse of actual situation of the company X and analyse of business support possibilities were made. In the last - project part, there is plan to increase of the competitive position of the company X with obtaining a grant from "Regionální rada soudružnosti Moravskoslezsko" was projected. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12426
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|