Strategie zavedení výrobku na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie zavedení výrobku na trh

Show full item record

No preview available
Title: Strategie zavedení výrobku na trh
Author: Lukáš, David
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Předmětem předložené diplomové práce je teoretický rozbor obecných východisek marke-tingu a managementu v návaznosti na zavádění produktů na trh. Jsou zde uvedeny základní marketingové pojmy, které se pojí se strategií zavedení výrobku na trhu. Analytická část práce se koncentruje na charakteristiku společnosti a konkrétního produktu, popisuje SWOT analýzu a Porterův model pěti konkurenčních sil. Projektová část má následně za cíl navrhnout, na základě analytické části diplomové práce, komunikační strategii pro produkt Lepicol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9754
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10569


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lukáš_2009_dp.pdfBlocked 1.456Mb PDF
lukáš_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
lukáš_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account