Strategie zavedení výrobku na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Strategie zavedení výrobku na trh |
Author: |
Lukáš, David
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Předmětem předložené diplomové práce je teoretický rozbor obecných východisek marke-tingu a managementu v návaznosti na zavádění produktů na trh. Jsou zde uvedeny základní marketingové pojmy, které se pojí se strategií zavedení výrobku na trhu. Analytická část práce se koncentruje na charakteristiku společnosti a konkrétního produktu, popisuje SWOT analýzu a Porterův model pěti konkurenčních sil. Projektová část má následně za cíl navrhnout, na základě analytické části diplomové práce, komunikační strategii pro produkt Lepicol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9754
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10569
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account