dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Klosová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T23:20:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T23:20:31Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9744
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje tématu integrované marketingové komunikace aplikované v podmínkách regionální neziskové organizace Místní akční skupiny Valašsko - Horní Vsacko, o. s., jejímž cílem je především rozvoj regionu. Tento cíl se snaží naplnit ucházením se o dotace z Programu rozvoje venkova zaštítěného Ministerstvem zemědělství ČR. Teoretická část shrnuje základní teoretická východiska o neziskovém sektoru, regionálním marketingu a marketingové komunikaci, které dále aplikuje do analytické části, kde je zmapováno vnější a vnitřní prostředí organizace a samozřejmě také dosavadní komunikační mix sdružení. Na základě těchto poznatků je zpracován projekt, který si klade za cíl zlepšit úroveň marketingové komunikace a pomoci tak posílit povědomí a postavení sdružení v regionu. Projekt je doplněn o časovou, nákladovou i rizikovou analýzu. |
cs |
dc.format |
110 s. , 6 s. obr. priloh. |
cs |
dc.format.extent |
1302224 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
regionální marketing
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
regionální rozvoj
|
cs |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
regional marketing
|
en |
dc.subject |
tools of communication mix
|
en |
dc.subject |
regional development
|
en |
dc.title |
Projekt integrované marketingové komunikace Místní akční skupiny Valašsko - Horní Vsacko, o. s. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of an integrated marketing communication in the civic association Local action group Valašsko - Horní Vsacko |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zvěřina, Josef |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Diploma thesis focuses on an integrated marketing communication theme applied inside of the conditions of nonprofit regional organization called Local Action Group Valašsko - Horní Vsacko. Its main aim is the development of this region. To achieve this goal, it applies for grants from the Rural Development Program, shielded by Ministry of Agriculture of the Czech Republic. The theoretical part summarizes the basic resources about nonprofit sector, regional marketing and marketing communication, which are further applied to the analytical part. There the external and internal environment of the organization and also existing communication mix used in this civic association is surveyed. Based on those findings, the project was elaborated to improve the level of marketing communication and to help to intensify an awareness of the organization in this region. Cost, time and risk analysis is a part of the project as well. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11142
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|