Systém integrované marketingové kumunikace ve firmě PAPCEL, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pospíšil, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Sedláček, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T23:04:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T23:04:31Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9709
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zobrazuje současný stav integrované marketingové komunikace firmy PAPCEL, a.s. Teoretická část práce pojednává o jednotlivých formách marketingové komunikace a jejich praktickém využití. Obsahem praktické části jsou již konkrétní firemní informace týkající se vnitřního a vnějšího okolí firmy. Je zde také zhodnocen současný stav integrované marketingové komunikace firmy. Na základě zkušeností získaných ve firmě PAPCEL, a.s. jsem sepsal systém integrované marketingové komunikace, který je ve firmě dlouhodobě používán a soustavně podrobován nákladové i rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
81 s. |
cs |
dc.format.extent |
756654 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
informační systém
|
cs |
dc.subject |
interní audit
|
cs |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
information system
|
en |
dc.subject |
internal audit
|
en |
dc.title |
Systém integrované marketingové kumunikace ve firmě PAPCEL, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The system of an integrated marketing communication in the joint stock company PAPCEL |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2009-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor's Work demonstrates the actual stand of the integrated marketing communication of the Co. PAPCEL, a.s. The theoretical part of the work acts about individual forms of the marketing communication and their practical utilization. The factual information from the Co. Papcel concerning the internal so as the external surroundings of the Co. Papcel is already a content of the practical part. Here is evaluated the actual condition of the marketing communication of the Co. Papcel. On the basic of experience acquired in the Co. PAPCEL, a.s. I drew the system of the integrated marketing communication which has been using used in the company already for a long time whereat this one is remitted regularly for a costs and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13057
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-24 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account