Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Chytilová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-17T23:04:19Z
dc.date.available 2010-07-17T23:04:19Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9708
dc.description.abstract Teoretická část mé bakalářské práce pojednává především o specifikách marketingových komunikacích v neziskovém sektoru. Vyzdvihnut je zejména pojem fundraising, jeho metody, principy a hlavní zdroje. Praktická část se zabývá neziskovou organizací Spolek Trend vozíčkářů Olomouc a současným stavem jejího fundraisingu. Tato analýza odkrývá uplatňované strategie, ale také nedokonalosti a kritická místa této aktivity. Nejvýrazněji je analyzována veřejná sbírka "Dny zasukovaných tkaniček", u které je proveden výzkum formou dotazníků. V závěrečné části práce jsou uvedeny návrhy na změny této sbírky a celého fundraisingu organizace. cs
dc.format 80 s., 12 s. cs
dc.format.extent 2427615 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject Spolek Trend vozíčkářů Olomouc cs
dc.subject veřejná sbírka "Dny zasukovaných tkaniček" cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject handicap cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject fundraising en
dc.subject Association Trend of wheelchair bounds in Olomouc en
dc.subject public gathering "Days of knar laces" en
dc.subject target group en
dc.subject handicap en
dc.title Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů cs
dc.title.alternative Marketing and marketing communicatons of non-profit organization Trend of wheelchair bounds en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated The theoretical part of my bachelor thesis deals with the specifics of marketing communications in the non-profit sector. In particular, the concept of fundraising is highlighted as well as its methods and outlines. The practical part deals with a non-profit organization Association Trend of wheelchair bounds in Olomouc and the current state of its fundraising. This analysis reveals the applied strategies, but also all the imperfections and critical points of its activity. The public gathering "Days of knar laces" is analyzed in detail and its research was carried out by questionnaires. In the final part of the work are named the proposals for amendments of this gathering and the whole fundraising of the organization. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10509
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
chytilová_2009_bp.pdfBlocked 2.315Mb PDF View/Open
chytilová_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
chytilová_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account