dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Chytilová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T23:04:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T23:04:19Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9708
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část mé bakalářské práce pojednává především o specifikách marketingových komunikacích v neziskovém sektoru. Vyzdvihnut je zejména pojem fundraising, jeho metody, principy a hlavní zdroje. Praktická část se zabývá neziskovou organizací Spolek Trend vozíčkářů Olomouc a současným stavem jejího fundraisingu. Tato analýza odkrývá uplatňované strategie, ale také nedokonalosti a kritická místa této aktivity. Nejvýrazněji je analyzována veřejná sbírka "Dny zasukovaných tkaniček", u které je proveden výzkum formou dotazníků. V závěrečné části práce jsou uvedeny návrhy na změny této sbírky a celého fundraisingu organizace. |
cs |
dc.format |
80 s., 12 s. |
cs |
dc.format.extent |
2427615 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
Spolek Trend vozíčkářů Olomouc
|
cs |
dc.subject |
veřejná sbírka "Dny zasukovaných tkaniček"
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
handicap
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
Association Trend of wheelchair bounds in Olomouc
|
en |
dc.subject |
public gathering "Days of knar laces"
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
handicap
|
en |
dc.title |
Marketing a marketingové komunikace neziskové organizace Trend vozíčkářů |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and marketing communicatons of non-profit organization Trend of wheelchair bounds |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of my bachelor thesis deals with the specifics of marketing communications in the non-profit sector. In particular, the concept of fundraising is highlighted as well as its methods and outlines. The practical part deals with a non-profit organization Association Trend of wheelchair bounds in Olomouc and the current state of its fundraising. This analysis reveals the applied strategies, but also all the imperfections and critical points of its activity. The public gathering "Days of knar laces" is analyzed in detail and its research was carried out by questionnaires. In the final part of the work are named the proposals for amendments of this gathering and the whole fundraising of the organization. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10509
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|