Souvislost mezi školním prospěchem a rodinným prostředím u studentů středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Souvislost mezi školním prospěchem a rodinným prostředím u studentů středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ocetková, Irena
dc.contributor.author Sedláčková, Milena
dc.date.accessioned 2010-07-17T22:53:52Z
dc.date.available 2010-07-17T22:53:52Z
dc.date.issued 2009-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9691
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá teoretickými východisky dvou institucí, ovlivňujících výchovu dítěte, tedy rodiny a školy, jakoţ i teoretickými východisky vzájemných vztahů těchto institucí. Autorka na základě zjištěných poznatků provádí dotazníkové šetření na střední škole, vyhodnocuje jej a zjišťuje, jak rodinné prostředí ovlivňuje prospěch studentů středních škol; tedy jaký vliv má vztah rodičů a jejich dospívajícího dítěte, podpora a spolupráce rodičů se školou a v neposlední řadě komunikace mezi všemi účastníky výchovného a vzdělávacího procesu. cs
dc.format 45 s. cs
dc.format.extent 1553340 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rodina cs
dc.subject rodinné prostředí cs
dc.subject výchova cs
dc.subject škola cs
dc.subject výchovné styly cs
dc.subject student cs
dc.subject učitel cs
dc.subject Family en
dc.subject family enviroment en
dc.subject upbringing en
dc.subject school en
dc.subject upbringing styles en
dc.subject student en
dc.subject teacher en
dc.title Souvislost mezi školním prospěchem a rodinným prostředím u studentů středních škol cs
dc.title.alternative Relationship between academic ability and social backround of students through secondary schoool education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolák, Antonín
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated This thesis examines the relationship between a childs academic ability and family enviroment throughout their secondary school education, focusing on the two institutions with the most influence in bringing up a child, namely family and school, and describes the theoretical base of their relationship. The author evaluates data obtained from questionnaires distributed to secondary school students and then presents the findings, which includes such influences as: relationships between student, parents and school; support from parents and school; cooperation between parents and school and also on comunication between all three in the process of education and upbringing. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016153
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade A
local.subject školní prospěch cs
local.subject school results en


Files in this item

Files Size Format View
sedláčková_2009_bp.pdf 1.481Mb PDF View/Open
sedláčková_2009_vp.doc 53.22Kb Microsoft Word View/Open
sedláčková_2009_op.doc 67.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account