dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Vyhnálek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:24:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T15:24:50Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/968
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o auditu webu a vzniku webových stránek. Audit webu slouží jako nástroj pro zjištění chyb a nedostatků a je výchozím podkladem pro vznik nového webu. Základem pro audit webu je kvalitní měření přístupů návštěvníků webové presentace, které je pravidelně vyhodnocováno. Webové stránky umístěné v Internetu jsou už běžným marketingovým nástrojem, který patří do marketingového mixu a začínají být i u nás využívány, podobně jako ve světě, k realizace on-line nákupům. Webová presentace a internetová reklama ať už v podobě bannerů nebo ve formě klíčových slov je dle mého soudu nejefektivnější komunikací proto, že jako jediná dokáže, pokud jsou nastaveny měřící ukazatele, změřit účinnost těchto kampaní a patří také k nejlevnějším formám reklamy. |
cs |
dc.format |
87 včetně příloh |
cs |
dc.format.extent |
2710204 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Web
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
audit webu
|
cs |
dc.subject |
tvorba webu
|
cs |
dc.subject |
použitelnost webu
|
cs |
dc.subject |
přístupnost webu
|
cs |
dc.subject |
dostupnost webu
|
cs |
dc.subject |
navigace
|
cs |
dc.subject |
web design
|
cs |
dc.subject |
Web
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
website traffic audit
|
en |
dc.subject |
website development
|
en |
dc.subject |
web availability
|
en |
dc.subject |
web navigation
|
en |
dc.subject |
web design
|
en |
dc.title |
Audit webových stránek společnosti GTS CZECH a vznik webových stránek GTS Novera |
cs |
dc.title.alternative |
Web audit of company GTS CZECH and website development GTS Novera |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis focus is a website traffic audit & the website development. The website traffic audit as a useful tool for discovering the mistakes and defects is a primary information source for the new website development. The quality measurement of the website accesses, being regularly evaluated is a critical part of the website traffic audit. The presentation placed in the Internet environment are becoming a common marketing tool, a part of the marketing mix and start to be used to the online promotional campaigns as well, similarly as in the matured markets. In my opinion, the Internet promotion either in the form of banners or keywords is the most efficient communication and less expensive tools as it's the only one that can measure the efficiency (in case all parameters are set up correctly). |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2807
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|