dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Kargl, Rudolf
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:24:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T15:24:26Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/967
|
|
dc.description.abstract |
Když se řekne Český stavební informační systém (dále jen ČSIS), většina profesních odborníků ve stavebnictví si vybaví Stavební katalog a ročenku Stavební přehled (v tištěné podobě) či eStav.cz (v elektronické podobě), jako nejrozsáhlejší a nejpodrobnější databázi firem a výrobků ve stavebnictví v České republice. V praktické části práce se zaměřuji na odlišnosti a specifika marketingových komunikací tištěné a elektronické verze ČSIS a naznačuji možné směry komunikačních procesů. V části věnované zpracování ČSIS analyzuji silné a slabé stránky tištěných a elektronických produktů z hlediska vnitřních i vnějších faktorů, a též vyhodnocuji výhody i nevýhody obou forem z pohledu uživatelů. V kapitole věnované propagačním prostředkům představuji určité formy masového působení na zákazníky, s cílem seznámit je s možnostmi služeb vycházejících z podstaty databázového systému ČSIS. Na základě vyhodnocení současného stavu propagace navrhuji cesty vedoucí ke zlepšení komunikace mezi provozovatelem ČSIS a konečnými uživateli. V závěru práce se zaměřuji na možné směry rozvoje ČSIS pro možnost vzniku internetového systému - portálu, který povede ke všem důležitým informačním zdrojům potřebným pro oblast architektury a stavitelství. |
cs |
dc.format |
53 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1962171 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
Klíčová slova: stavebnictví
|
cs |
dc.subject |
architektura
|
cs |
dc.subject |
stavební portál
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
informační systém
|
cs |
dc.subject |
Key words: building industries
|
en |
dc.subject |
architecture
|
en |
dc.subject |
structural portal
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.subject |
information system
|
en |
dc.title |
Rozvoj Českého stavebního informačního systému a jeho užití v praxi |
cs |
dc.title.alternative |
The Development of Czech Building Information System and its practical Use |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
When we say Český stavební informační systém (later ČSIS) The Czech Building information system, most of professionals in building department could easily remember the building catalogue and its annual Building Survey (printed version), or eStav.cz (on the web). These are the most extensive and the most detailed focused database of companies and products in building technologies in the Czech Republic. In functional part, it is focused on differences and specifics of the marketing communication, in printed and electronic versions of ČSIS, are seemed as new possible ways of communication processes. In some articles dedicated to current document, I have tried to analyze advantages and disadvantages of printed of electronically products according to the outdoor and indoor points of view. I have also summarized and appreciated these advantages or disadvantages from the user's point of view. In chapter dedicated to advertising devices is the main task to make up particular forms of mass influence to customers, these forms aim possibilities of providing service grounded on data based system ČSIS. For a consideration of evaluation temporary way of advertising, I suggest new way to improve the communication between operator of ČSIS and final users. In conclusion of this work I trained upon possible directions of development ČSIS for the following chance to start up internet system - portal, that would conduct to important information sources needed for particular branches of architecture and building. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2672
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|