Fundraising pro rekonstrukci lyžařského areálu Pustevny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Baroš, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:24:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T15:24:07Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/966
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části této bakalářské práce je popsán neziskový sektoru v České republice. Práce dále popisuje základní informace o fundraisingu, jeho základním principům a fungování. Podrobněji jsou poté rozebrány jednotlivé zdroje fundraisingu. Práce se dále zabývá velmi zajímavou kapitolou roli celebrit ve fundraisingu. Zde jsem jen naznačil možné využití známých osobností pro potřeby neziskových organizací. Praktická analyzuje analýzu cílové skupiny projektu a dále rozborem fundraisingových možností společnosti Běžecký areál Pustevny se zaměřením na konkrétní projekt rekonstrukce lyžařských běžeckých tratí na Pustevnách. Zde navrhuji možné způsoby a zdroje financování, které lze využít pro financování tohoto a podobných projektů. |
cs |
dc.format |
55 s., 7 s. příloha |
cs |
dc.format.extent |
895028 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
grant
|
cs |
dc.subject |
nadace
|
cs |
dc.subject |
sponzorování
|
cs |
dc.subject |
státní dotace
|
cs |
dc.subject |
veřejné finance
|
cs |
dc.subject |
dobrovolnictví
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
nonprofit company
|
en |
dc.subject |
grant
|
en |
dc.subject |
foundation
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
public grant
|
en |
dc.subject |
public funds
|
en |
dc.subject |
volunteer
|
en |
dc.title |
Fundraising pro rekonstrukci lyžařského areálu Pustevny |
cs |
dc.title.alternative |
Fundraising for reconstruction of cross-country skiing area Pustevny |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part describes nonprofit sector in Czech republic. This labour describes basic information about fundraising, his essentials principle and functioning. In this labour there is detailed describe of single fundraising recources. It engaged with very interresting chapter position of celebrities in fundraising and volunteers. I am proposing real utilization of famous people for nonprofit companie's needs in this part. Practical part analyses target group of this project and then analyses fundraising possibilities of company crosscountry area Pustevny with sight on concrete project of reconstruction cross-country skiing area Pustevny. This part describes real department and sources of funding which is possible to aplicate for utilization this project and other similar projects. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2614
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account