dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Salajková, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T22:41:00Z |
|
dc.date.available |
2019-04-27T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9666
|
|
dc.description.abstract |
Předložená práce sumarizuje nejprve teoretická východiska, vztažená k problematice dopadů lidské činnosti na životní prostředí. Autorka upozorňuje na negativní vliv reklamy na spotřební chování jednotlivců i společnosti. V analytické části zjišťuje, zda česká legislativa dostatečně podporuje alternativy v dopravě, dále předkládá její ekonomické výhody a ekologické přínosy. Formou případové studie z Ústeckého kraje dokladuje, že osvětou a aktivizaci zainteresovaných obyvatel lze změnit postoje a vzorce chování společenství, a to v pozitivním slova smyslu. Autorka dochází k závěru, že prevencí, osvětou a průběžným celoživotním vzděláváním lze dosáhnout zlepšení nejen stavu životního prostředí. |
cs |
dc.format |
82 s. |
cs |
dc.format.extent |
1646350 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019 |
|
dc.subject |
Ekologie
|
cs |
dc.subject |
trvale udržitelný rozvoj
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
osvěta
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
automobilismus
|
cs |
dc.subject |
emise
|
cs |
dc.subject |
ovzduší
|
cs |
dc.subject |
doprava
|
cs |
dc.subject |
Ecology
|
en |
dc.subject |
permanently sustainable development
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
enlightenment
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
motorism
|
en |
dc.subject |
air pollution
|
en |
dc.subject |
atmosphere
|
en |
dc.subject |
transport
|
en |
dc.title |
Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj |
cs |
dc.title.alternative |
Advertisment as one of the instruments for generating over-consumption and permanently tenable development |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2009-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Firstly, this thesis sums up theoretical resources which have something in common with the problems of human activities having effect on environment. The autor focuses on the negative influence of advertising on the bahaviour of individuals as well as the whole society. In the analytic part she investigates if the czech legal system supports the alternatives in transport enough as well as she evidences its economical advantages and ecological benefits. Thanks to the case study of the Ustí nad Labem region she proclaims that using enlightenment and floatation of the engaged citizens it is possible to change the posture and manners of people in the positive way. The autor comes to a closure, that when using prevention, enlightenment and continuous lifelong education, it is possible to reach improvement of the environment quality and not only that. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10627
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|