Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Salajková, Miroslava
dc.date.accessioned 2010-07-17T22:41:00Z
dc.date.available 2019-04-27T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9666
dc.description.abstract Předložená práce sumarizuje nejprve teoretická východiska, vztažená k problematice dopadů lidské činnosti na životní prostředí. Autorka upozorňuje na negativní vliv reklamy na spotřební chování jednotlivců i společnosti. V analytické části zjišťuje, zda česká legislativa dostatečně podporuje alternativy v dopravě, dále předkládá její ekonomické výhody a ekologické přínosy. Formou případové studie z Ústeckého kraje dokladuje, že osvětou a aktivizaci zainteresovaných obyvatel lze změnit postoje a vzorce chování společenství, a to v pozitivním slova smyslu. Autorka dochází k závěru, že prevencí, osvětou a průběžným celoživotním vzděláváním lze dosáhnout zlepšení nejen stavu životního prostředí. cs
dc.format 82 s. cs
dc.format.extent 1646350 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
dc.subject Ekologie cs
dc.subject trvale udržitelný rozvoj cs
dc.subject životní prostředí cs
dc.subject osvěta cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject automobilismus cs
dc.subject emise cs
dc.subject ovzduší cs
dc.subject doprava cs
dc.subject Ecology en
dc.subject permanently sustainable development en
dc.subject environment en
dc.subject enlightenment en
dc.subject education en
dc.subject motorism en
dc.subject air pollution en
dc.subject atmosphere en
dc.subject transport en
dc.title Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj cs
dc.title.alternative Advertisment as one of the instruments for generating over-consumption and permanently tenable development en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2009-08-25
dc.description.abstract-translated Firstly, this thesis sums up theoretical resources which have something in common with the problems of human activities having effect on environment. The autor focuses on the negative influence of advertising on the bahaviour of individuals as well as the whole society. In the analytic part she investigates if the czech legal system supports the alternatives in transport enough as well as she evidences its economical advantages and ecological benefits. Thanks to the case study of the Ustí nad Labem region she proclaims that using enlightenment and floatation of the engaged citizens it is possible to change the posture and manners of people in the positive way. The autor comes to a closure, that when using prevention, enlightenment and continuous lifelong education, it is possible to reach improvement of the environment quality and not only that. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10627
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
salajková_2009_dp.pdfBlocked 1.570Mb PDF View/Open
salajková_2009_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
salajková_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account