Analýza spokojenosti uživatelů služby Kdo a Kde v Hodoníně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kolář, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Petrášová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T22:23:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T22:23:09Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9633
|
|
dc.description.abstract |
Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila "Analýza spokojenosti uživatelů služby Kdo a Kde v Hodoníně". Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a na praktickou část. V teoretické části se zaměřím na poznatky získané z odborné literatury týkající se zákazníka, spokojenosti zákazníka a marketingovým výzkumem. V praktické části charakterizuji společnost a její důležité prvky. Dále se zabývám marketingovým výzkumem pomocí dotazníkového šetření, který má určit míru spokojenosti uživatelů. V závěru své práce jsem navrhla doporučení, která by měla vést ke zlepšení spokojenosti uživatelů. |
cs |
dc.format |
79 s., 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
839825 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti uživatelů služby Kdo a Kde v Hodoníně |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the users's satisfaction with the service Who and Where in Hodonín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2009-01-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
As the subject of my bachelor's thesis I chose "Analysis of user's satisfaction with the service Who and Where in Hodonín". The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on information obtained from specific literature related to the customer, their satisfaction and its marketing research. The practical part deals with the company AGG limited and its important features. The thesis also deals with marketing research in the form of a auestionnaire that should determine the degree of customer satisfaction. In the conclusion of me thesis I suggest several recomendations that should lead to the improvement of customer satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10397
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account