dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Vlk, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:22:31Z |
|
dc.date.available |
2011-01-11T09:40:46Z |
|
dc.date.issued |
2006-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/961
|
|
dc.description.abstract |
Zabezpečení úspěšného rozvoje firmy v tržních podmínkách není snadnou záležitostí. Pokud chce firma v dnešním tržním prostředí efektivně působit, musí identifikovat stále se měnící potřeby a přání zákazníků. Žádná firma se neobejde bez marketingové strategie a plánování, vymezení tržního segmentu a v neposlední řadě určení účinné strategie marketingové komunikace, díky které se zvýší prodej výrobků a služeb. Tím dojde k vybudování lepšího postavení společnosti na trhu, zvýšení povědomí o firmě a posílení celkové image. Marketingové aktivity společnosti COLORLAK, a.s. jsou obecně rozděleny na dvě části, z nichž jedna se zabývá podporou prodeje na malospotřebitelském trhu a druhá je zaměřena na průmyslový segment. Cílem této bakalářské práce je analyzovat strategii marketingové komunikace a identifikovat marketingové aktivity firmy COLORLAK, a.s. na průmyslovém trhu. |
cs |
dc.format |
72 s., 25 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
428889 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 06.01.2011 |
|
dc.subject |
Analýza
|
cs |
dc.subject |
průmysl
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
sortiment
|
cs |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
industry
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
range of products
|
en |
dc.subject |
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing activities of the company Colorlak, a.s. with focus on industry market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Steigrová, Martina |
|
dc.date.accepted |
2006-01-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
It is not an easy task to ensure prosperity and growth of a company in a free market environment. A company that aspires to be efficient in today's markets must continuously monitor and re-assess the ever-changing needs and wishes of its customers. No company can do without a marketing strategy and planning, identification of its market segment, as well as identification of an efficient strategy for marketing communication, thanks to which an increase in sales will occur. Thus, the company will improve its status within the market, will promote its name and activities and strengthen its overall image. The marketing activities of COLORLAK, a.s. are generally divided into two parts. One deals with support of the small end-customer market, while the other focuses on the industry segment. The purpose of this bachelor thesis is to analyze strategy of marketing communication and to identify the marketing activities of COLORLAK, a.s. in the industry market. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2189
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|