dc.contributor.advisor |
Poledňová, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Svobodová, Katrin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T22:14:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T22:14:17Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9612
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce přibližuje čtenářům problematiku školního neúspěchu. Cílem bylo objasnit, kdo je to neúspěšný žák, jak ho popisuje teorie a jak ho pojímají samotní žáci, jejich okolí a učitelé. Není zaměřena pouze na popis problému, ukazuje i faktory, které ovlivňují úspěch či neúspěch. Práce popisuje také důsledky neúspěchu na psychiku dítěte a jeho možné řešení. Práce je rozdělena do třech částí. V teoretické části byly nastíněny názory mých předchůdců. V druhé, praktické části, jsme se na problematiku podívali očima žáků a jejich učitele. V rámci poslední části, jíž byla diskuze, jsem porovnala teoretické poznatky s praxí. Práce je určena širokému spektru čtenářů. Může posloužit učitelům, rodičům a i studentům, protože se jistě všichni s neúspěchem v životě setkali. |
cs |
dc.format |
57 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1407030 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
neúspěšný žák
|
cs |
dc.subject |
spolužák
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
úspěch
|
cs |
dc.subject |
školní úspěch
|
cs |
dc.subject |
neúspěch
|
cs |
dc.subject |
školní neúspěch
|
cs |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
unsuccessful pupil
|
en |
dc.subject |
schoolmate
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
success
|
en |
dc.subject |
school success
|
en |
dc.subject |
bad success
|
en |
dc.subject |
bad success at schoul
|
en |
dc.title |
Neúspěšný žák - pohled žáků a učitelů |
cs |
dc.title.alternative |
Unsuccessful pupil - view of pupils and teachers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work should approad to readers problem of schoul failure. The aim was clear up who is unsuccessful pupil, what the teory write about him and how taken in pupils thein environment and teachers. This work is not located only on description of schoul failure. It show factors that success and unsuccess influence. It write about effects unsuccess on psychic of child and his possible of solution. The work is dividend on three parts. In theory part are opinions of my previous. In second part we watched the problem throw eyes of pupils and their teacher. In the last part is a comparison between the theory and the practice. The work is determinated for wide spectrum of readers. It can help to teachers, parents and students, because everybody meet the unsuccess in usual live. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016171
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
školní úspěšnost
|
cs |
local.subject |
school success
|
en |