dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kulísková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T22:12:23Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:59Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9606
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s., který by měl vést k lepšímu využití propagačních prostředků na interne-tu. Teoretická část pojednává o internetu jako takovém, marketingové komunikaci a mar-ketingovém výzkumu. Podstatou praktické části je analýza internetových komunikačních kanálů společnosti a nástrojů využívaných internetovým oddělením v komunikaci s klienty. Projektová část by měla přinést argumenty ke zvýšení efektivnosti internetové komunikace společnosti. Projekt je v závěrečné části podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
100 s. |
cs |
dc.format.extent |
3172273 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
internetové prostředky a nástroje
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
medium
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
internet tools
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of effective internet communication of OMD Czech, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Smékal, Vít |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with project of effective internet communication of OMD Czech, a.s. which can lead to the better advertising on the internet. The theoretical part discusses about internet, marketing communication and marketing research. The analytical part in-cludes analysis of communication channels and internet tools used by internet department for clients. The project part should bring the arguments for better communication on the internet of the company. The project is subjected to time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12386
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|