dc.contributor.advisor |
Jilčík, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Treuová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T22:01:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T22:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2009-03-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9591
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části práce jsem se zaměřila na vysvětlení pojmu sociálně patologické jevy, jejich rozdělení a popis, na prevenci sociálně patologických jevů a pozici školního metodika prevence. Dále jsem se zde věnovala školám a školským zařízením ohrožených sociálně patologickými jevy a velkou část jsem věnovala základním školám ve městě Brně, které jsem pro účely výzkumu rozdělila podle jejich umístění ve městě Brně na centrální a okrajové a podle jejich zaměření na sportovní a ostatní. V praktické části jsem popsala výzkumný problém, stanovila hypotézy a věnovala se průzkumu výskytu sociálně patologických jevů na základních školách ve městě Brně. Hlavním cílem mé práce bylo zjistit, zda je výskyt sociálně patologických jevů vyšší na základních školách v centrálních městských částech než v okrajových městských částech a zda je výskyt těchto jevů vyšší na základních školách se sportovním zaměřením než na základních školách s běžným zaměřením. Provedla jsem analýzu výročních zpráv jednotlivých základních škol a výzkumem jsem došla k závěru, že sociálně patologické jevy se vyskytují více na základních školách v centrálních městských částech Brna a vyšší výskyt těchto jevů je na základních školách se sportovním zaměřením. |
cs |
dc.format |
95 s. |
cs |
dc.format.extent |
879509 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
Prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
dc.subject |
Školní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
Základní škola
|
cs |
dc.subject |
Výskyt sociálně patologických jevů
|
cs |
dc.subject |
Děti a mládež
|
cs |
dc.subject |
Volný čas dětí a mládeže
|
cs |
dc.subject |
Socio-pathological phenomena
|
en |
dc.subject |
Prevention of the socio-pathological phenomena
|
en |
dc.subject |
School prevention methodologist
|
en |
dc.subject |
Elementary school
|
en |
dc.subject |
Incidence of the socio-pathological phenomena
|
en |
dc.subject |
Children and the youth
|
en |
dc.subject |
Leisure time of the children and the youth
|
en |
dc.title |
Problematika sociálně patologických jevů na základních školách ve městě Brně |
cs |
dc.title.alternative |
Problems of socio-pathological phenomena at the elementary schools in Brno |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2009-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
their classification and description and I write about the possible prevention of pathological phenomena and the position of the school methodologist dealing with prevention strategies. Further I write about schools and educational institutions endangered by socio-pathological phenomena. Especially I concentrate on the schools from Brno, which I divide according to their location on those in the central part of the town and those on its fringes. I also distinguish between sports schools and others. In the practical part I set the research problems and hypotheses and map the incidence of the socio-pathological phenomena at the elementary schools in Brno. In my thesis, I try above all to find out whether there is higher incidence of the socio-pathological phenomena in the central parts of Brno then on its outskirts and whether there is any difference between the occurrence of the said phenomena at the sports and regular schools. I analyzed annual reports from several schools and by detailed research came to the conclusion that socio-pathological phenomena are more frequent at the elementary schools in the central parts of Brno and at the sports schools. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016027
|
|
dc.date.assigned |
2007-11-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
Brno (Česko)
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
Brno (Czechia)
|
en |