Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pěrušková, Vendula
dc.date.accessioned 2010-07-17T21:40:35Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9540
dc.description.abstract Práce "Marketingových komunikace specializovaného obchodního domu" bude pojednávat o situaci, kdy se obchodní dům s knihami snaží aplikovat marketingové komunikace, tak aby byly co nejvíce efektivní. Práce bude probíhat v několika částech - analyzování momentální situace firmy Neoluxor z hlediska marketingových komunikací. Bude vycházeno z sekundárních zdrojů a poté z primárního šetření, které bude provedeno k účelům této práce. Z provedené analýzy bude navrhnut projekt, který má vést k zlepšení situace. Na konci práce budou zformulovány závěry a doporučení. cs
dc.format 94 s. cs
dc.format.extent 5337543 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Neoluxor cs
dc.subject marketingové šetření cs
dc.subject analýza cs
dc.subject obchodní dům cs
dc.subject knihy cs
dc.subject cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject Neoluxor en
dc.subject marketing research en
dc.subject analysis en
dc.subject department store en
dc.subject books en
dc.title Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu cs
dc.title.alternative Marketing communications of special department store en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.date.vskp-available 2039-04-27
dc.description.abstract-translated This diploma work's "Marketing communications of special department store" will be about the actual situation in this company's marketing communications. It will be gone from the secondary sources. The primary research will be done in Neoluxor's shop. Then will be done the project which should help Neoluxor copany in marketing communication. Finally the findings and recommendations will be formulated. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10576
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
pěrušková_2009_dp.pdfBlocked 5.090Mb PDF View/Open
pěrušková_2009_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open
pěrušková_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account