Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelového zařízení Lovecká chata Horka nad Moravou
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Macková, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T21:23:58Z |
|
dc.date.issued |
2009-08-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9509
|
|
dc.description.abstract |
Proces sílících globalizačních trendů a konkurenčních tlaků napříč jednotlivými obory podnikatelských činností klade na existující a nově vznikající organizace soustavně se zvyšující nároky jak v oblasti kvantity, tak zejména kvality poskytovaných produktů či služeb. Současná organizace tak potřebuje pro svou existenci a další rozvoj jasnou vizi a směr, kterým se bude v budoucnu ubírat. Podmínkou úspěšného fungování organizace pak je stálé hledání tzv. konkurenční výhody, která přináší organizaci jedinečnost v porovnání s konkurencí. Tato práce tak ve své teoretické části vymezuje základní pojmy konkurenčního prostředí, strategického řízení a analytických nástrojů zaměřených na specifický segment služeb v cestovním ruchu. V praktické části potom práce představuje hotelové zařízení a seznamuje s výsledky provedených makro i mikro analýz současné situace. Na základě těchto údajů jsou poté navrženy postupy pro další existenci a rozvoj tohoto hotelového zařízení. |
cs |
dc.format |
115 s., 4 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
6748651 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2039 |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
strategické řízení
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
strategic management
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
travelling
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelového zařízení Lovecká chata Horka nad Moravou |
cs |
dc.title.alternative |
Project for improving competitiveness of hotel facility Hunting Lodge in Horka nad Moravou |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2009-09-14 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-08-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The process of depending globalization trends and growing of competitive pressures through individual branches constrains on existed and new founded organizations some growing pretensions in quantity and especially in quality of their products and services. Current organization needs clear vision and direction which is going to take. The organi-zation needs to find some competitive advantage because the finding of it is the condition of successful working and existence. This competition advantage brings the organization better results in confrontation with the others. This work in its theoretical part describes basic definitions of competition, strategic management and some analytical elements aim on specific part of services in travelling. In the practical part this work contains some in-troduction of a hotel, results of individual analyses of current organization situation and many more. Based on stated data procedure for their following existence and development. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12393
|
|
dc.date.assigned |
2009-06-19 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account