Role médií v prezentaci závažných společenských témat
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Hasík, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T21:06:39Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T21:06:39Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9482
|
|
dc.description.abstract |
Vliv médií se stále zvětšuje. Toto je fakt, který musíme mít na paměti. Bojovat s médii je velmi obtížné a mnohdy kontraproduktivní. Jak tedy vliv médií minimalizovat a uchránit tak svobodný úsudek? Vše závisí na jednotlivci. Počátkem by měla být znalost fungování médií a jednotlivých jejich mechanismů. Důležitá je také základní znalost teorie masové komunikace a teorií souvisejících. A v neposlední řadě, zájem o dění kolem. Jak v blízkém okolí, tak v globálním, celosvětovém měřítku. Aktivní vyhledávání informací a jejich lo-gické vyhodnocení je v tomto případě nezbytností. V teoretické část bakalářské práce jsou zpracovány některé teorie komunikace. V praktické části je proveden výzkum dopadů těchto teorií. |
cs |
dc.format |
59 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1430316 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
morální panika
|
cs |
dc.subject |
vědomostní propasti
|
cs |
dc.subject |
spirála mlčení
|
cs |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
moral panic
|
en |
dc.subject |
knowledge gaps
|
en |
dc.subject |
silence spiral
|
en |
dc.title |
Role médií v prezentaci závažných společenských témat |
cs |
dc.title.alternative |
The media role in serious social subject matters presentation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The media influence is constantly escalating. This is a fact we have to keep in mind. To fight with media is very difficult and frequently counterproductive. Thus - how to minimi-ze the media's influence and preserve the free judgment this way? All depends on the indi-vidual. At the beginning there should be the knowledge of media behavior and its particular mechanism. Important is also the basic knowledge of the mass communication theory and related theories. And last but not least the interest of the events around us. In close surrounding and global, world-wide scale respectively. Active information seeking and its logical evaluation are necessary in this case. In the ttheoretical part of the bachelor's work are some communication theories elaborated. In the practical part is the impact of those theories research implemented. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10657
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account