Šikana na středních školách ve Vsetíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Šikana na středních školách ve Vsetíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bůžek, Antonín
dc.contributor.author Krutková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-17T20:52:34Z
dc.date.available 2010-07-17T20:52:34Z
dc.date.issued 2009-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9452
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku chování a šikany na středních školách ve Vsetíně. V teoretické části se věnuji vymezení základních pojmů vztahujících se k problematice šikany, popisu jejích typů, stádií vývoje, způsobu správné diagnostiky, řešení a prevence. Hlavním cílem praktické části je zjistit vzájemné vztahy mezi studenty, četnost výskytu šikany a její nejčastější formy. Dalším záměrem je porovnat navzájem výsledky zjištěné na jednotlivých školách. Jedním z dílčích cílů je zjistit úroveň právního vědomí středoškolské mládeže v oblasti lidských práv. cs
dc.format 69 s., 15 s. příloh cs
dc.format.extent 2325735 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject agrese cs
dc.subject agresivita cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject šikana cs
dc.subject šikanování cs
dc.subject právní vědomí cs
dc.subject střední školy cs
dc.subject aggression en
dc.subject social pathologies en
dc.subject bullying en
dc.subject harassment en
dc.subject legal consciousness en
dc.subject the middle school en
dc.title Šikana na středních školách ve Vsetíně cs
dc.title.alternative Bullying in The middle school of Vsetín en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2009-06-19
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis is focused on issues of behavior and bullying in secondary schools in Vsetín. The theoretical part gives the definition of basic concepts related to the issue of bullying, describes their type, stage of development, the method of diagnosis and proper solution. The main objective of the practical part is to determine the relationship between students, the incidence of bullying and its most common form. Another aim is to compare the other results observed in individual schools. One of the targets is to determine the level of legal consciousness of youth in the secondary field of human rights. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12315
dc.date.assigned 2009-02-18
utb.result.grade A
local.subject prevence šikany cs
local.subject diagnostika patologická cs
local.subject bullying prevention en
local.subject pathological diagnosis en


Files in this item

Files Size Format View
krutková_2009_bp.pdf 2.217Mb PDF View/Open
krutková_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
krutková_2009_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account