dc.contributor.advisor |
Beran, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Vyňuchalová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T20:42:53Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T20:42:53Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9424
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce je Problematika šikany ve školách a možnosti její prevence. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje pojem šikana, dále popisuje projevy, formy, následky a účastníky školního šikanování. Závěrečná část práce je věnována prevenci šikany na školách. Praktická část analyzuje pomocí anonymní dotazníkové metody agresivní chování u žáků čtvrtých ročníků vybraných státních a soukromých středních škol v okrese Kroměříž. K výzkumné části práce je připojeno krátké seznámení s Výzkumnou studií Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR, která je zaměřena na sociální klima v prostředí základních škol ČR a na prevenci šikany. |
cs |
dc.format |
69 s. |
cs |
dc.format.extent |
762159 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
chicane
|
en |
dc.subject |
aggressor
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.subject |
aggressiveness
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Problematika šikany ve školách a možnosti její prevence |
cs |
dc.title.alternative |
Chicane in schools and possibilities of prevention |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bůžek, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2009-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my bachelor work is Chicane in schools and prevention possibilities. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part is dealing with chicane, describes signs, forms, results and participants of schools' chicane. I summarise at the end of the thoretical part the chicane prevention in the schools. The practical part analyzes, with help of a questionnaire, aggressive pupils behavior from the fourth year-class in selected public and private secondary schools in Kroměříž region. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12236
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-18 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
prevence šikany
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
bullying prevention
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |